Občas se může stát, že doručený email s objednávkou skončí ve složce SPAM. Je proto třeba zkontrolovat i nevyžádanou poštu. Děkujeme.

Časté dotazy

1. Jak a kdy mi budou licenční klíče doručeny?

Systém automaticky odesílá produkty, které jsou skladem ihned po zaplacení na Vaši e-mailovou adresu nebo v zákaznickém účtu v sekci "Moje objednávky" pokud jste uskutečnili objednávku jako přihlášený uživatel. Produkty, které nejsou skladem jsou doručeny maximálně do 1 hod.

 

2. Jak licenční klíč aktivuji?

Licenční klíč aktivujete podle návodu, který se nachází v sekci "Návod" v detailu produktu.

 

3. Jak mohu zaplatit?

Platební metody: VISA, MasterCard, Maestro, QR Platba, Paypal a Bankovní převod.

 

4. Je to original?

Ano, všechny naše produkty jsou nakupovány z oficiální distribuce a ve většině případů jsou určeny pro digitální aplikace jako je Avast, AVG, Kaspersky, Norton atd.

 

5. Lze licenční klíč vrátit?

Nelze, ve chvíli, kdy Vám bude licenční klíč odeslán, ztrácíte možnost vzhledem k povaze produktu jej vrátit bez udání důvodu. Pokud však licenční klíč bude nefunkční apod. bude Vám vrácena plná částka z nákupu nebo zaslán náhradní klíč.

 

6. Licenční klíč nefunguje, co mám dělat?

Pokud zjistíte, že licenční klíč, který jste obdrželi, je neplatný nebo se s ním vyskytly jiné problémy, vyplňte formulář, který se nachází v části "Reklamace" nahoře v menu a popište Váš problém. Stížnost začneme řešit co nejdříve.

 

7. Jak mohu získat hru zdarma?

Po uskutečnění nákupu na Bomshop.cz Vám Heureka za 10 dní zašle formulář pro vyplnění dotazníku ohledně spokojenosti s nákupem na našem e-shopu. V případě, že ho vyplníte, nás kontaktujte a my vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu "ULTRA NÁHODNÝ STEAM KLÍČ" v hodnotě 20 EUR+.